Byggare Bob: Ute på jobb - Miljöbyggen och återvinningscentraler
Bob och hans vänner är tillbaka på den riktiga byggarbetsplatsen! Följ med Bob när han visar hur det går till på återvinningscentraler och miljöbyggen, där något gammalt kan användas på nytt! Se också vad som händer med dina plastflaskor när de samlas in, sorteras och görs till något helt annat!