Can't Stand Losing You: Surviving the Police
Gitarristen Andy Summers fotografier berättar om hans tidiga dagar i den psykedeliska 60-talsmusikscenen och hans erfarenheter som medlem i det fenomenalt framgångsrika bandet "the Police".