Charlie Wilson's War
Oscar-belönade TOM HANKS (Forrest Gump, Philadelphia), JULIA ROBERTS (Erin Brockovich, Closer) och PHILIP SEYMOUR HOFFMAN (Capote, The Savages) spelar huvudrollerna i Charlie Wilson's War. Det här är den verklighetsbaserade historien om hur en sorglös kongressledamot, en stenrik societetskvinna och en tuff CIA-agent konspirerade och planerade den största, hemliga operationen genom tiderna.