Chestnut: Hero of Central Park
Unga föräldralösa systrar Sal och Rae tror att de har träffat jackpotten när de hittar en förtjusande ny Great Dane-valp samma dag som de lär sig att de har antagits ... Till dess att de upptäcker sin nya, fina Manhattan-lägenhet tillåter inte hundar.