Children of God: Lost and Found
Efter en ytterst okonventionell barndom i sekten Children of God, som blandar sex med religion, flydde filmskaparen Noah Thompson för att leva ett normalt liv. Men efter år av sexuella övergrepp och vanvård kanske Noah aldrig kan veta vad "normalt" är.