Chris Brown: Welcome to My Life
Den här lockande dokumentären rör sig bortom strålkastarljuset och de uppseendeväckande rubrikerna för att ge popens superstjärna Chris Brown en chans att berätta sin egen story. Nya intervjuer med det internationella fenomenet avslöjar länge efterlängtade svar om hans passion för att göra musik, hans tumultartade och mycket omskrivna relationer och fällorna med att växa upp med världens ögon på sig. Inkluderat är även nya bilder från konserter, bakom-scenen-bilder och specialintervjuer med Usher, Jennifer Lopez, DJ Khaled, Mary J. Blige, Mike Tyson, Rita Ora, Jamie Foxx, Terrence Jenkins, Tyga och andra.