Chris Rock: Bigger & Blacker
Den tvåfaldigt Emmy-belönade Chris Rock gör här sin tredje HBO-special. Den här entimmasshowen, som spelades in live på den legendariska Apollo Theater i New York, innehåller Rocks unika syn på en rad frågor som har med samhälle, politik och ras att göra.