Citizen U.S.A.: A 50 State Road Trip
Varje år blir nära en miljon människor från över 150 olika länder amerikanska medborgare. Med denna dokumentär ställer sig Alexandra Pelosi frågan varför så många personer är villiga att avsäga sig sina hemland och svära trohet till USA.