City of Life
Detta är historien om en privilegierad manlig arab (Alexandra Maria Lara), en indisk taxichaufför (Sonu Sood) och en föredetta rumänsk balettdansös (Saoud Al Kaabi) som stöter ihop med varandra en kväll i Dubai.