Clint Eastwood: A Cinematic Legacy
Hårding. Västernstjärna. Oscarsvinnare. Väldigt få i filmhistorien har längre meritlista än Clint Eastwood. När han nu påbörjar sitt åttonde årtionde inom film hyllar Warner Bros. skådespelaren, producenten, regissören och den mästerliga filmmakaren med en nio avsnitt lång dokumentärserie som täcker hela Eastwoods karriär.