Colombia etter freden
After 52 years of armed conflict the FARC guerrillas are about to hand over their weapons in a move meant to benefit the poor. Society is thrown into chaos. Some fear for their lives while others are hopeful for change. This film takes a close look at a crucial opportunity for a country to improve, but will the peace deal be respected?