Crawl to Me Darling
Efter en dålig dejt vaknar Millie bunden till en stol inför en man. Han tänker göra vad som helst för att få henne att lära sig att älska honom, även om det innebär hennes död. Kommer hon att lära sig att krypa till honom innan tiden är ute?