Crazy Stupid Love
Cal Weaver (Steve Carell) är medelålders, singel, har nyligen separerat från sin fru Emily (Julianne Moore) och är åter på jakt efter kärlek. Till sin hjälp har han Jacob Palmer (Ryan Gosling) som vet hur man får kvinnorna på fall. Det här är en varm kärleksfylld komedi med ett fantastiskt skådespelarteam med bl.a. Emma Stone, Marisa Tomei och Kevin Bacon.