D2: The Mighty Ducks
Allas favorithockeylag i juniorligan återvänder till isen för fler slagskott och slagkraftig humor! Mighty Ducks blir glada när de väljs ut att få spela i Junior Goodwill Games. De kommer att möta de bästa lagen från hela världen - däribland det grymmaste lag som någonsin har stått på ett par skridskor! Har de tagit sig vatten över huvudet? Har tränaren Bombay (Emilio Estevez) låtit framgångarna stiga honom åt huvudet och glömt att det bara är på skoj? Men när ett streethockey-gäng lär Ducks att tuffa till sig, kommer tränaren ihåg hur man har roligt och Ducks visar världen vad ankor kan göra!