Darkness of Man
Interpol-agenten Russell Hatch axlar rollen som fadersgestalt till pojken Jayden, son till en informatör som dödades när en razzia gick fel. När ett gatugäng startar ett krig och Jayden fångas i mitten måste Hatch göra allt för att skydda honom.