Dataland
AI spelar redan en viktig roll i den utvecklade världen, från transportlogistik till nationell säkerhet. Men detta är bara början. Från Irlands "smarta städer" i Europas Silicon Valley till Kinas dystopiska system för social kredit visar den här filmen oss hela omfattningen av den dolda potential som världens ledande dataexperter håller på att frigöra.