De tre musketörerna
En stjärnspäckad och actionfylld berättelse om tre lojala fäktare (Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt) som får sällskap av en hängiven rekryt (Chris O'Donnell) i deras kamp att skydda Frankrikes kung. De slåss mot höga odds för att besegra den onde kungliga rådgivaren (Tim Curry) och det förföriska sändebudet (Rebecca De Mornay) i deras försök att störta kungen. De slåss mot både tiden och mängder av fiender! Ni kommer att skrika högt under musketörernas öden, fyllda av fara, komik och äventyr - när de bevisar att de är de skickligaste äventyrare som funnits!