Dead of Winter
Vilse i en snöstorm på småvägar nära en sjö i Minnesota, upptäcker Barb (Emma Thompson) att en ung kvinna blivit kidnappad av ett desperat par som har för avsikt att mörda henne. Isolerad och utan mobiltäckning inser denna osannolika hjälte att hon är den unga kvinnans enda hopp att överleva.