Den otroliga historien om det jättestora päronet
Sebastian och Mitcho bor i en liten stad. En dag försvinner stadens borgmästare. Sebastian och Mitcho måste resa iväg och rädda honom. Till sin hjälp har de ett jättestort päron, som också är en båt.