Den vilda jakten på stenen
En dag får författarinnan Joan Wilder ett mystiskt paket, som visar sig innehålla den summa pengar som hon behöver för att köpa loss sin syster som har blivit kidnappad i Colombia. Helt på egen hand reser hon för att rädda sin syster.