Disneynature: Chimpanzee
Från Disneynature, studion som gett oss Earth, Oceans och African Cats, kommer Chimpanzee — en annorlunda berättelse om personlig seger och familjeband. Res långt in i den afrikanska regnskogen och träffa Oscar, en bedårande liten schimpans med en intressant inställning till livet. Världen är en lekplats för lille Oscar och hans unga schimpanskompisar som älskar att skapa kaos. Fulla av nyfikenhet, upptäckarglädje, förtjusning samt en passion för att imitera andra, gör dem till några av de mest märkvärdiga personligheterna i djurens rike. Fantastiska högupplösta bilder tar dig nära inpå och personligen, när Oscar och hans familj lotsar sig igenom den komplexa skogen. Det är ett äventyr som inspirerar och förändrar synen på livet, som flödar över av mod och charm. Och det kommer att fånga ditt hjärta.