Dragon Eyes
Actionstjärnan Jean Claude Van Damme och MMA-kämpen Cung Le bjuder på stenhård martial arts i DRAGON EYES – ett skoningslöst gangsterdrama med så mycket hårdslående gatuaction att du inte kommer att tro dina ögon. Ryan Hong (Le) har ett uppdrag: att oskadliggöra den hänsynslöse maffiabossen Mr V (Peter Weller) till vilket pris som helst. Med hjälp av den strategi och kampteknik han lärt sig av sin läromästare i fängelset, Tiano (Jean Claude Van Damme), planerar Hong att spela ut de rivaliserande gängen mot varandra för att slutligen ta sig an Mr V i en sista blodig uppgörelse.