Dreaming of Joseph Lees
Dreaming of Joseph Lees utspelar sig i Somerset 1958 och handlar om en den unga kvinnan Eva, vars liv kompliceras när hon på nytt börjar drömma om sin stilige kusin. Då hennes nuvarande fästman börjar bli hotfull tvingas hon välja mellan de två.