Du gör mig galen!
En romantisk komedi om den före detta läraren Pat, som nyligen släppts ut från en psykiatrisk anstalt där han suttit efter att ha försökt slå ihjäl sin frus älskare. Han flyttar hem till sina föräldrar och gör allt han kan för återförenas med sin motvilliga exfru. Under tiden möter Pat den mystiska Tiffany som har en hel del egna problem. Regi: David O. Russell. I rollerna: Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Robert De Niro, Jacki Weaver, Chris Tucker m.fl. (Silver Linings Playbook)