Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves
En charmig tjuv och en grupp med osannolika äventyrare tar sig an ett episkt uppdrag att hämta en försvunnen relik, men saker och ting går snett och blir farligt när de stöter på fel personer i detta roliga, actionspäckade äventyr.