Elephants
Hetlevrade Lee Riley är ute från fängelset efter tre år och i Los Angeles för att försöka vinna tillbaka flickvännen. När deras återuppväckta förhållande börjar hetta till börjar de båda att undra om de verkligen har en framtid tillsammans.