Ellen DeGeneres: The Beginning
Ellen DeGeneres tar sig bortom kontroverserna som har omgärdat henne i åratal och gör det hon är bäst på, att vara rolig! Hennes tredje HBO-special, inspelad live på Beacon Theater i New York, innehåller hennes egensinniga insikter om en rad olika ämnen.