Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium
Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium är ett konsertevenemang med den legendariska superstjärnan Elton John, LIVE från Los Angeles den 20 november 2022. I denna konsertupplevelse uppträder Elton John på Dodger Stadium i Los Angeles, där han 1975 spelade två utsålda och karriärdefinierande konserter som gav honom ikonstatus över hela världen. Nu, under en känslomässig kväll, intar han scenen igen i sin sista nordamerikanska show. Konserten, som ingår i hans Farewell Yellow Brick Road Tour, är en av de största karriäravslutningarna i musikhistorien. Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium, med speciella gäster och oöverträffade hits som sträcker sig över årtionden, delar denna spektakulära historiska konsert med tittare runt om i världen.