En Förtrollande Jul
Den prisbelönta skådespelerskan Mary Steenburgen (Melvin och Howard) gör en fantastisk roll som den unga mamman Ginny Grainger, som återupptäcker julens magi tack vare sin sexåriga dotter Abbies (Elisabeth Harnois) fasta tro och sin alldeles egna skyddsängel Gideon (Harry Dean Stanton). Ginnys underbara julupplevelse kommer att beröra dig ända in i hjärtat, på samma vis som alla tidlösa Disney-favoriter. Med EN FÖRTROLLANDE JUL går dina innersta drömmar om julen i uppfyllelse. Se den tillsammans med dina nära och kära.