Everything is Free
Ivan är en målare från Förenta Staterna som bor i Colombia. Hans bästis Christian och lillebror Cole kommer på besök. Ivan och Cole blir bundisar, fast Cole inte är bög. Kommer storebror Christian verkligen tolerera detta?