Familjen addams 2
Den kusliga familjen vi alla älskar har återvänt! Morticia och Gomez är förtvivlade över att deras barn håller på att bli vuxna och bestämmer sig för att pressa in Wednesday, Pugsley och Farbror Fester i deras hemsökta husbil för att åka på en sista familjesemester. Vad kunde möjligtvis gå fel?