Fantastiska vidunder: Dumbledores hemligheter
Professor Albus Dumbledore anförtror magizoologen Newt Scamander att leda en oförskräckt grupp trollkarlar och häxor samt en modig mugglarbagare på ett farligt uppdrag, där de drabbar samman med Gellert Grindelwalds växande följarskara.