Fighting the Sky
Mystiska utomvärldsliga ljud börjar eka runt hela världen. En grupp unga forskare, ledda av ufologen Lorraine Gardner, påbörjar en forskningsresa för att analysera och hitta ljudets ursprung. Men snart inser de att de gett sig in på djupt vatten, och att det de är på väg att upptäcka är något helt annat än de väntat sig.