Förförd
Ett relationsdrama om Tony som skadar sig allvarligt när hon är ute och åker slalom. Under den långa rehabiliteringen får hon äntligen tid att tänka igenom sitt långa turbulenta förhållande med Georgio. Vem var denne man som hon älskade så passionerat och som kunde få henne att låta sig kvävas och plågas så länge? Medan Tony återhämtar sig hittar hon tillbaka till sig själv och till insikten att smärta inte måste vara en del av kärleken. Regi: Maïwenn. I rollerna: Emmanuelle Bercot, Vincent Cassel, Louis Garrel, Isild Le Besco, Chrystèle Saint Louis Augustin m.fl. (Mon roi)