Från Paris till Pittsburgh
Från Paris till Pittsburgh skildrar människors kraftfulla ansträngningar för att bekämpa de mest allvarliga hoten av klimatförändringar. Mot bakgrund av den nationella debatten om USAs framtida energi - och Trump-administrationens häpnadsväckande beslut om att dra sig ur Parisavtalet - fångar filmen vad som står på spel för samhällen runt om i landet och de inspirerande sätt som amerikanerna svarar på.