Frank och Ollie
Innan datorgrafik, specialeffekter och avancerad teknik fanns, kom magin från två av de bästa animatörer som Walt Disney Studios någonsin producerat: Frank Thomas och Ollie Johnston. Med filmer som Bambi, Pinocchio, Lady och Lufsen och Djungelboken, satte de standarden för tecknad film. Följ med bakom kulisserna och se hur animation, musik och historieberättande skapade klassiska filmer.