Friends with kids
Vännerna Julie och Jason är de två sista singlarna i sitt gäng. De känner båda att det börjar bli dags att skaffa barn, men ser samtidigt vilka negativa effekter som barn har på deras vänners äktenskap. Då bestämmer sig Julie och Jason för att skaffa ett barn tillsammans, men bara som kompisar. Därefter ska de båda fortsätta att försöka hitta den rätte, på varsitt håll. Regi: Jennifer Westfeldt. I rollerna: Jennifer Westfeldt, Adam Scott, Maya Rudolph, Chris O'Dowd, Kristen Wiig, Jon Hamm m.fl.