Führer Och Förförare
Medan Hitler är på höjden av sin makt är Goebbels skaparen bakom bilderna på de flaggviftande folkmassorna. Efter nederlaget vid Stalingrad och den allt mer hopplösa situationen i 1944, planerar Goebbels den mest radikala propagandahandlingen.