Future Nature från Element Skateboards
Element presenterar stolt FUTURE NATURE, ett utforskande i bild av skateboardåkare i deras naturliga miljöer. Världen över existerar två huvudsakliga arter sida vid sida. De är Amateurus och Professionalli, eller mer kända som amatör- och proffs-skateboardåkare. FUTURE NATURE fokuserar på amatörer och dokumenterar Nick Garcias, Julian Davidsons, Evan Smiths och Boo Johnsons extravaganta stil, samt introducerar Madars Apse, Trent McClung, Nassim Guammaz och ännu fler.