Gainsbourg - Ett legendariskt liv
Den skandalomsusade franske sångaren och kompositören Serge Gainsbourg utmanade världen med sin provokativa musik och livsstil. Han föddes som Lucien Gainsburg och växte upp i det naziockuperade Paris på 40-talet. Vi får följa hans väg genom tiden som sångare/kompositör under 60-talet fram till hans död vid 62 års ålder.