Gasen I Botten, Herbie!
Han är stjärnan som bjuder på flest skratt per liter. Han är Herbie, den älskvärda och egensinniga bilen. Dean Jones, Michele Lee och Buddy Hackett gör Herbie sällskap i den här komediklassikern. Jones spelar den neddekade racerförare Jim Douglas, som motvilligt kör den lilla bilen. Han tror att hans plötsliga segerparad beror på hans egen skicklighet, inte på Herbie. Han inser plötsligt bilens värde när en rival försöker stjäla Herbie. Men det är Herbie som vinner ditt hjärta i denna roliga och fartfyllda komedi!