Ghostbusters: Frozen Empire
I Ghostbusters: Frozen Empire återvänder familjen Spengler till platsen där allt började – den ikoniska brandstationen i New York City – där de ursprungliga Ghostbustersgänget har satt upp ett topphemligt forskningslabb som tar infångandet av spöken till en ny nivå. Men när upptäckten av en uråldrig artefakt frigör en ond kraft måste nya och gamla Ghostbusters samarbeta för att skydda deras...