G.I. Joe: The Rise of Cobra
När allt annat slår fel … slår de till! De kallas G.I. Joe och är en topphemlig insatsstyrka bestående av världens bästa elitsoldater. Efter att ett högteknologiskt hemligt vapen blivit stulet av den mystiska och hänsynslösa Cobra-organisationen måste G.I. Joe-gruppen kämpa mot klockan för att hindra Cobra från att använda vapnet och förvandla vår planet till kaos. G.I. Joe: The Rise of Cobra är ett fantastiskt actionäventyr med storheter som Channing Tatum, Marlon Wayans, Sienna Miller och Dennis Quaid i rollistan.