Give Me a Break
Mikey är en före detta barnstjärna som försöker hålla sin sunkiga rörelse som agent åt barntalanger flytande då han träffar en ung bondfångare, Angie. Med sin näbbighet och oemotståndliga charm kan hon bli deras biljett till framgången… om de inte driver varandra till vansinne först.