Glass House 2
Det är spara på riset och skäm bort barnet i den här skakande rysaren. Efter att ha förlorat sin mor och far i en tragisk olycka, adopteras tonåringen Abby Snow (Jordan Hinson) och hennes yngre bror Ethan (Bobby Coleman), av Eve (Angie Harmon) and Raymond Goode (Joel Gretsch), två idealiska föräldrar som verkar för bra för att vara sanna. När de flyttat in i Goodes avlägsna herrgård, inser de chockerade syskonen Snow snart att Eve och Raymond inte riktigt är som de verkar, och Abby and Ethans dröm om kärlek och trygghet förvandlas till en levande mardröm av grymhet, hat och skräck.