Goat
Efter ett skrämmande angrepp under sommaren hamnar 19-åriga Brad Lands liv helt i obalans och han börjar på collage för att få sitt liv att återgå till det normala. Hans bror Brett är redan etablerad på campus och erbjuder Brad ett broderskap som lockar då det utlovar skydd, popularitet och livslång vänskap. Det som sen händer mellan bröderna testar deras relation på ett brutalt sätt.