Gold Raiders
En försäkringsagent försöker skydda guldtransporter från banditer och får i sina ansträngningar "hjälp" av Three Stooges. Den tokiga trion lyckas på något sätt kullkasta ett diligensrån och fånga skurkarna i denna Western-komedi.