Grace Jones: Bloodlight and Bami
Närgånget porträtt av ikonen Grace Jones som föddes på Jamaica och gjorde sig ett namn i New York på 70-talet, först som modell, artist och discodrottning i kretsen runt Studio 54, och sedermera också som skådespelare på 80-talet.