Guess Who?
När Theresa tarmed sig fästmannen SimonGreen hem tillsina föräldrars 25-årigabröllopsdag, har hon glömtnämna en liten detalj… attSimon är vit. Bestämd att brytasin dotters förlovning, tar PercyJones till alla knepför att Simon skall känna sigovälkommen i familjen. Han görallt från att kolla upp svärsonensekonomi till att låsa in honom ikällaren över natten.