Här är vi: saker du behöver veta för att leva på jorden
Kvällen före Jordens dag lär sig en brådmogen sjuåring allt om vår planets underverk av sina föräldrar – och en mystisk utställning på ett spännande museum. Baserad på Oliver Jeffers bästsäljande barnbok.